14 Kasım 2018 Çarşamba

Yazarımız: ASFA AKMER


Esselamu aleyküm diğer bir mânâ ile Merhaba... (Merhaba;
farsça kökenli olarak ”benden size zarar gelmez”anlamında kullanılmaktadır.)  

Bendeniz Asfa Akmer Hatun;
Önce bu yola sonra da yazacaklarım için Bismillah ile başlıyorum inşeAllah.
Blogger ile yeni çıktığım yolculuk, can davadaşım, yoldaşım... kendimi bildim bileli hayatımda var olan LeylunNehar'ın daveti ile gerçekleşti. Bu yolculuktan önce ise Allah'ın nasip etmesiyle bana iki can davadaşı, yoldaşı... daha kazandırdı. Nesl-i Asiyelerim Müberra ve Katre-Misal. Allah'ım onlardan ebediyen razı olsun, siz sevgili okurlardan da.
Şimdi kendimden kısaca bahsedecek olursam eğer 😊
Yeşilliğinin çeşitliliği bol olduğu diyarın çimenliğinde yaşıyorum, hayatıma 20 yıldır devam ediyorum. En çok çocukluğuma hasretim ve çocuklara onların masumiyet timsali hallerine bayılıyorum. Bu yüzden (esasında bir çok neden de var... 😉) üniversite yolculuğum içinde Çocuk Gelişimi bölümünü okumayı tercih ettim. 

Sırf önce çocukları söyledim diye diğer insanları sevmiyorum anlamına gelmesin. 😊 
Her insan bir kitaptır. Onları okumak için düşüncelerine ve davranışlarına bakmak gerekir... İnsanları izlemeyi, onlarla muhabbet etmeyi, yardımlaşmayı vb. çok seviyorum. 

Her canlı bana bir şeyler öğretir, düşündürür, yazdırır. Kainat hem açıklık hem de kapalılıklarla dolu, gel de buna hayret edip merak etme... Araştırmayı, keşfetmeyi, öğrenmeyi, uygulamayı kendime hedef kıldım.

Müberra Hatun kendi tanıtım yazısında bir cümleye değinmiş. Diyor ki; "Öğrendikçe anlıyor insan, mana unutulmuş, hayatı sorgulamadan bize öğretilenlerle yüzeysel olarak yaşıyormuşuz." Ne kadar da tesiri altında bıraktıran bir cümle anlamak, yorulmak, çabalamak isteyene...
Farkındalık oluşturmak için bir çok yol var hayatta ve etkisini göstermek içinde yüreğe, samimiyete ihtiyaç var. Blog yazmayı da tercih etme sebebim sessiz haykırışlarım için sesli bir haykırış, düşüncelerimizi sunabilmek için bir aracı olmasını istiyorum...

Benden de bugünlük bu kadar Sevgili Okurlar, sözü kaleme (düşüncelere) sizleri de Allah'a emanet ediyorum. Hayrla tekrardan görüşmek üzere inşeAllah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...