19 Ocak 2019 Cumartesi

Yazarımız: ZÜMRÜD-Ü ANKA KUŞU


رَبِّ يَسِّرْ وَلَا تُعَسِّرْ رَبِّ تَمِّمْ بِالْخَيْرِ


Selamün aleyküm güzel insanlar. Ben Zümrüdü-Anka kuşu. Kaf dağının arkasında yaşayıp sevdalar ülkesine uçmak istiyorum. Tanıdık geldi mi bu cümleler? Evet evet, Ömer Karaoğlu-Kuşlar ilahisi... Büyüklerimizden yâdigar, hâlâ eskimemiş ve eskimeyecek ilahilerden🎼. Bendeniz tıp fakültesi 3. sınıf öğrencisiyim. Güzel dostum LeylüNehar'ın davetine icabet etmemek olmazdı. Sizlere rabbimin izniyle dilimin döndüğü kadar lise yıllarımdaki hafızlık serüvenimden bahsedeceğim. Her yazımda belli bir kesitini sunacağım.

Âcizhane sizlere yol göstermek, bazı ön yargıları kırmak istiyorum. Kardeşlerinize, yakınlarınıza anlatarak onlara öncülük edebilirsiniz ve tabii siz kendinize ''Ben nasıl yapabilirim, ufak da olsa nasıl ezberler yapabilirim?'' sorularını sormayı da unutmayın 😊

Diğer yazan dostlarım gibi inşaAllah sizlere güzel, hâyırlı katkılarda bulunmak istiyorum. Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun. Tekrar görüşmek üzere, Allah'a emanet olun 🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...