5 Eylül 2018 Çarşamba

Yazarımız: MÜBERRA

Merhaba! 

Ben 3.sınıf tıp öğrencisiyim. Her şey bu sayfanın ilk sahibi LeyluNehar'ın yazısını görmekle başladı. Ben zaten bir şeyler karalıyordum, bir ara da içimden blog yazısı yazmak geçmişti ama olmadı. Nasip şimdiye imiş. İki dostumla bu yola çıktık, belki gerçekten dert sahibi olur da Allah'ın huzuruna varınca anlatacak bir şeylerimiz olur diye ümit ettik. Hikmet Anıl Öztekin abimizin yeri ayrı bende :) Düşünceleri, farkındalıkları çok hoş. Arada videolarından kitaplarından da paylaşım yapabilirim. Benim için farkındalıklar çok önemli, hayatı anlamlandırıyor, anlam veremediğimiz şeyleri yaşamak ne kadar mantıklı? O yüzden yazılarım genellikle farkındalıklar üzerine olacak inşaAllah.
Öğrendikçe anlıyor insan, mana unutulmuş, hayatı sorgulamadan bize öğretilenlerle yüzeyel olarak yaşıyormuşuz. Ve öğrendikçe anlıyor insan ilim derya deniz ben ise hiçbir şey bilmiyorum. Talibim manaya, talip olalım hayatı 'öz'lü yaşamaya...

/Müberra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...