6 Eylül 2018 Perşembe

Yazarımız: KATRE-MİSAL




Selamun aleykum 
“ De ki: Şüphesiz benim namazım, kurbanım, hayatım ve ölümüm hepsi âlemlerin Rabbi Allah içindir.” ayetinde biz acizlere bir gaye belirlenmiş “Allah için”. Gaye belliyse usulünce bir yolda ilerlemek düşer bizim de payımıza. Evvel refik badel tarik düsturunu da heybemize ekleyip çıktık bu yola. Bu yolda ilk tecrübemize değil de belki tecrübesizliğimize tanık olacaksınız:)Muradımız sizlerin de yoldaşlığıyla yeni bir soluk olup güzel şeylere vesile olmak. Dualarınıza misafir olmaya geldik.    

Bendeniz Katre-misal olarak taniyacaginiz tababet yolunun 3.sınıf öğrencisiyim. Yazmanin sadra şifa olduğunu keşfettiğimden bu yana hayatın debdebesinden sıyrılmak için kaçıp saklandığım kuytu köşem oldu bu eylem. Artık sobelendiğime göre - Leylunnehar ve Müberra tarafından:)- sizinle de bir şeyleri paylaşma vakti gelmiş demek. Yazmaya çalıştığım yazıların bir kısmında  bir şey anlatmaktan ziyade edebi bir havaya bürünme çabaları görüyorum :) dolayısıyla zaman zaman bunları da paylaşabilirim, düşüncelerinizi merak ediyorum bu konuda.

O vakit bana şimdilik müsade insaAllah en yakın zamanda yeni yazılarda görüşme duasıyla ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...