9 Temmuz 2018 Pazartesi

Bütten Hayra

Bismillahirrahmanirrahim

Elhamdulillahi Rabbil alemin
Salli ve sellim ala Resulullah

Finallere az kalmıştı. Bayan parlak öğrencilik hayatında (!) büte müte kalmayan, çırpınıyordu : "En az bıla bıla almalıyım." Kardeşlerden dua istiyordum ,kalmak demek psikolojik olarak tuhaf geliyordu belki de... Evet kardeşler abartılacak bir şey yoktu ama üniversite hayatında çoğu insanın isteyerek yapmayacağı bir şey yaptım ve sonunda kaldım :) Biraz bilerek oldu. Memlekete gitmem hususunda bazı problemler vardı ve o yaz tatilinin rehavetine kapılmak istemiyordum. Ders çalışırken bir düzen oturmuştu, ilmi bir program nasip etmişti Allah; ilmihal,hoca takibi,Kur'an hasbıhali, kitap okuma içeren bir program. Malum dersler bitince çoğu kardeş ya ev kızı moduna giriyordu ya internet fitnesiyle daha fazla vakit geçiriyordu ya güzel yüreklerle güzel işler yapıyordu... Biraz kolaya kaçmış oldum ama inşallah ders çalışırken yaptığım diğer işleri ders çalışma zorunluluğum kalmadığında da sürdürmek adına bir başlangıç olsun istedim fena mı ? :) Şimdi asıl dua edin de Allah rızasına ebeden muvaffak etsin,cümleten... 

VelhamdulillahiRabbilAlemin

RESİM : https://static.milligazete.com.tr/sites/71/uploads/2017/09/04/lim-en-buyuk-zenginliktir-1504542399.jpeg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...