8 Eylül 2019 Pazar

Yazarımız: BİR BİBLİYOFİL

" Selamün aleyküm!

Henüz tanışmadığım, belki hiç tanışmayacağım fakat aynı Rabbe iman etmekten, aynı peygambere salat ve selam getirmekten gurur duyduğum güzel kardeşim. 
Gel seninle biraz hasbihal edelim.
Halin nicedir, neler yapmaktasın? Bilmek isterim. 
Senin de bu soruları bana sorduğunu duyar gibiyim. Halimi sorarsan gafletteyim derim; nimetlere karşı şükürde ve ibadetlerimde eksiğim derim. Ama niyetim şükrümü de zikrimi de arttırmak yönündedir. Rabbim niyetimi amele dönüştürmeyi nasip etsin.
Bu aralar zevk alarak yaptığım en büyük etkinlik kitap okumak. 
Gerçi kitap okumak bana her zaman zevk verir. "Derviş ve Ölüm" isimli bir roman okuyorum. Farklı ve derin fikirler barındıran bir kitap, tavsiye ederim.
Tatil dolayısıyla annemin köyünde kalma imkanım oldu bir kaç hafta. Bu süre zarfında gündüzleri canlıları inceledim, geceleri ise yıldızları. 
Ağaca, buluta, taşa, toprağa bakıp bol bol tefekkür etme fırsatına nail oldum. 
Bir yaprağın yaratılışındaki nizama hayranlıkla bakarken, ağaçların gölgesinin dahi bizler için nasıl bir nimet olduğunu farkedip şükre daldım. 
Doğayla iç içeyken tefekkürün nasıl şükre dönüşebileceğini tecrübe ettim.
Son zamanlarda bir de dost edindim ve dostumu Allah rızası için sevmeyi öğrendim. Bana Allah'ı hatırlatacak dosta ne kadar ihtiyacım varmış meğer. Böyle bir dostun ahiret için güzel bir yatırım olacağını düşünüyorum ☺
Mektubuma yavaş yavaş son vermek istiyorum. Muhabbetim yüreğine dokunduysa mektuplardan bir deste ile karşına çıkabilirim. Belki de bir gün çayımızı yudumlarken daha derin muhabbetlere dalarız kim bilir? En güzele emanetsin."

-Bir Bibliyofil
Kendisi Kayseri'de Matematik Öğretmenliği 3.Sınıf Öğrencisi. 
LeyluNehar'ın "Namaz Seferberliği" projesinden "Namaz Kardeşi".
Hakkı ve sabrı tavsiye etmek için kalemini de kullanmaya niyet etti. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...