5 Ocak 2020 Pazar

OCAK AYI DOSYAMIZ: DAMDAN DÜŞEN MEKTUPLAR



Selam güzel insanlar.
Arayı açtığımız için özür dileriz lakin öğrencilik hayatı öyle bir dönem ki… 
Belki hayatın daha sonraki evreleri daha yoğun ama bu dönemde
sorumluluklarımızla henüz adamakıllı baş etmeyi bilmediğimizden
çoğumuz bocalayabiliyoruz. 
Mazur görün boynu bükük yazarlarımızı.


Bu sefer de hemen hemen aynı hayat şartlarını yaşadığımız insanlara
seslenmek istedik. Yalnız değilsin, bak bununla böyle başa çıktım, bununla
böyle başa çıkamadım… 
Damda tutunmaya çalıştım,bazen damdan düştüm; kalktım, bazen yerlerde
uzun süre debelendim. 
Ama niyetime “Rabbimin rızası” demiştim ya ben.
Böylece O’nun yardımıyla, O’nun hatrına kalkmaya gayret ettim. 
Seni en iyi ben anlarım kardeşim dedik. 
Ve sizlere mektuplar yazarak sizi kendi hayat penceremizin arkasına davet ettik. 
Buyrun burdan bakın kendi hayatınıza. 


Düşünelim beraberce, bu gidiş nereye?

-HEKİMELİK YOLU Ailesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hanım Sahabelerimiz Serisi -3- Hz. Ümmü Seleme Bint Ebi Ümeyye (ra)

  DİRAYET TİMSALİ ÜMMÜ SELEME BİNT EBİ ÜMEYYE ( R.A) Hayatından kısaca bahsetmeden önce belirtmek isterim ki sahabe efendilerimizin hayatlar...